dimarts, 31 de març del 2009

Reflexions desde la tassa

dimarts, 31 de març del 2009
El blanc d'entre les rajoles comença a enfosquir-se, veig algun punt perdut entre elles. Vist d'aprop m'adono que no són equidistants, semblen posades a ull. Algun que altre pèl s'aferra a elles com a spaghetti al dente, sense cap mena d'ordre ni direcció en particular.
M'intriga enormement que posarà sobre el codi de barres del sabó de cap de color verd... a si, 300ml... espero que en tingui algun de recanvi, ja que veig a contrallum que només queden un parell de dits. La resta de pots estan estratègicament situats en ordre descendent d'alçada, formant una escala esglaonada amb destí l'esponja.
A veure si canvio ja d'una puta vegada la bombeta fosa de la cantonada del mirall i canvio el Fotogrames de fa 3 mesos. La revista del caprabo edició en català encara la follejaré una mica més, la quish de verdures de la portada és criminalment morbosa.
M'agrada la creativitat que algú ha tingut per formar una torre de pisa amb els canutets buits del paper... alçada actual de 5 pisos... o serà un llargavistes... quin efecte tan estrany, veig una llum al final, serà la mort? Millor m'ho trec de l'ull.
Ostres! Quin desordre hi ha sobre la pica, serà tot això necessari pel dia a dia? Espero que no, perquè sino crec que tenim un problema.
Què és això amagat aquí a sota? ah! la bàscula! Espero que no vagi a piles...
En una última ullada esfèrica em teletransporto al ben mig dels Encants, entre tovalloles, pijames, barnussos, mitjons, penjarobes,.... strip... zap zap... fushhhhhhh... vaig a acabar de veure Fama...
Això de la movilitat inmovil es tot un món!

6 comentarios:

Anònim

Ostes!ara me adonat de com t'he trobat a faltar!!per deu! Els teus escrits sempre m'han fet molta gracia a mes es que ho fas molt i molt be Payu!

Ets un crack!!

I a veure si netegem lo water!per cert,t'has quedat descansat despres de tirar la cadena?jijiji

Vilas Pipol

jajaja ostres com ens ensabonem jajaja per cert, has escoltat amb veu la part final? acollonant jajaja
(per cert la veu de la noia és un desastre)

Xavier

molt bo! a més portes dos escrits en dos dies...! a viam si mantenim el ritme, ok?

er-nest

així que a algú que va al teu lavabo i no ets tu li agrada fer castells amb els rotllos de paper buits...
si si moolt creatiu!

Què t'anava a dir

El soroll de la cadena que em dius?

Gemma Urgell

simplement, crack!