dimecres, 1 d’abril del 2009

El xiuxiueig de Satanàs!

dimecres, 1 d’abril del 2009
Em piten les orelles...

i crec que ningú està parlant malament de mi...

tinc el cervell remogut...

i el cos en estat de shock...

Satanàs, Brian, Malcom i Angus em reneguen a l'oïda...

Cause I'm
T.N.T. I'm dynamite
T.N.T. and I'll win the fight
T.N.T. I'm a power load
T.N.T. watch me explode

necessito una psico-labis abans de tancar els ulls...

stick de cranc amb formatge tendre, un panet integral Krispolls i una Marilú...

decididament he arribat a l'any zero AAC/DDC...

agafo la guitarra que no he tocat mai...

em desfaig dels béns materials que porto posats...

m'aturo a la parada del tren...

ja estic apunt per anar a l'infern!

Back in Black!




a no Velasco...



i una prova pel vozMe

el 25 de desembre . . .

2 comentarios:

Anònim

jajajajajajajajajajajajajaja m'ha agradat l'ultim missatge per la veu!! 25 de desembre fum fum fum!

estas com un llum vila´s!

brutal el concert d'ahir,vaig retrocedir 12 anys de la meva vida!increible!!! va ser espectacular, sense tenir en compte el cizañero del puret clar!!!;P

Què t'anava a dir

Xixiuejar es un verb que m'agrada molt.