dijous, 29 de maig del 2008

Fent l'INDIO

dijous, 29 de maig del 2008
Potser ja ha arribat el moment de parlar sobre el tema..... com que quasi bé tothom ja la deu haver vista, no ofendrem a ningú amb el debat que ha provocat la 4a part del Dr. Jones.
Per començar, m'agradaria exposar que és una película que no et deixa indiferent, com a mínim als fervents seguidors d'aquesta llegenda.
Reconec que en un primer moment em va deixar una mica fred, sobretot el final, però segons van passar les hores, trobava un punt d'unió amb els anteriors episodis viscuts, que em provocava un augment en la meva satisfacció per aquesta última part.
Indiana Jones y el Reino de la calavera de Cristal, no deixa de tenir la mateixa estructura que les anteriors, i una bona utilització de l'aventura, els descobriments, l'acció, la sorpresa, l'humor, l'emoció, l'ironia i la fantasia, perquè no oblidem que el Dr. Jones no existeix, és un personatge de ficció!
D'acord que es subsitueixen els nazis pels rusos, les serps o rates o cucs per formigues culones, l'arca o les pedres o el grial per una calavera d'extraterrestre, el Sr. Toth o el sacerdot Mola Ram o el milionari Walter Donovan per la Irina Spalko, en Marcus o el Tapón o el Sallah pel traidor i amic Mac, el River Phoenix o el Sean Connery pel Shia Lebouf, la Marion o la Willie o la dra. Elsa Shneider per la ..... Marion??? un altre cop! les persecucions a cavall, sidecar, zeppelin, bola gegant, avions, lanxes per motos i cotxes amfíbis, el desert o la selva o els rius per la muntanya, ... etece, etece i etece.
Tantes similituds que mantenen l'esperit del personatge i et fa disfrutar de la película des del principi fins al final. Crec realment que serà necessari visualitzar-la una segona vegada per anar descobrint tots els petits detalls que farà que sigui una quarta part digne de la continuació de les tres primeres.

En resum, al final resulta qe m'ha agradat més que ahir i menys que demà, perquè un heroi és un heroi, a les bones i a les dolentes, pot esquivar bales, sobreviure a explosions atòmiques dins d'una nevera, a dards mortals, a espases, a arenes movedisses, a caigudes en moto i de cascades de 200 metres, a que tota una piràmide maya s'et vingui a sobre, amb les pallises d'un gegant rus... a tot! i m'encantaaa!

I vosaltres que en penseu???

6 comentarios:

Què t'anava a dir

És nota que hi ha més peles i menos imaginació

Anònim

Doncs a mi també m´ha agradat.És el que dius, que el final et mata.

Vaig verue l´entrevista que van fer al Steven Spielberg i deia que la gracia de la película es que està feta igual que les demés, ni efectes especials espectaculars,mantenint la linea...

no se, el que és realment amant del dr. jones li haurà agradat tant com les altres, segur!!!

haig de dir que quan vaig seure a la cadira del cine, em va entrar aquella emoció, com la de una nena petita, fent palmes amb les mans amb un somriure d´orella a orella!

Català

Ei colla de cabrons que jo encara no l'eh vista...

Vilas Pipol

RUC! A que esperes??? si vols jo la tornaria a veure jejeje

Català

per cert...

Resultats 1 - 10 d'aproximadament 33.600.000 per a indiana.

Resultats 1 - 10 d'aproximadament 54.400.000 per a indiana jones.

Resultats 1 - 10 d'aproximadament 689 per a fent l'indio.

Xavier

a mi d'indiana jones només m'agradava la cançó dels hombres g aquella que feia: "indiana, indiana. no sabes decir otra cosa. me tienes hasta la banana. ya he visto 14 veces la película. me estas torturando con la música. voy al rastro a cambiar los cromos de tu colección del álbum... del álbum de indiana jones".