diumenge, 27 de gener del 2008

La Anti-Crisi Dels 30

diumenge, 27 de gener del 2008
Doncs sembla mentida...

Any 2008, casi 30 anys y ara em ve tot a sobre, només tinc ganes de fer coses, aprendre coses noves i recuperar part del temps perdut. De moment han passat dos dies desde l'inici de la anti-crisi i sembla que les sensacions continuen sent les mateixes, cosa bona, ja que abans no hagués passat de l'hora del cafè!

Així que "manos a la obra" i quina millor manera, que iniciar-me en el món dels blogs. És una mica extrany que un concebidononacido d'informàtic com jo, que viu de tot el que envolta aquest sector no s'hi hagués posat abans, però és que no trobava el moment...

No sé pas si serà una cosa temporal o realment serà el moment del canvi a la meva vida, potser no torno a escriure mai més aquí, o serà el principi d'una bonica amistat, una flor no fa estiu, però com a bon jardiner, és important abonar bé el terreny perquè les idees donguin els seus primers fruits.

Ha tingut que arribar internet al pis, per poder deixar sortir aquesta energia interior que tombava per les meves venes, arteries, capil·lars i tot el que House i Anatomia de Grey m'han ensenyat del cos humà.

No sóc més que un gra de sorra enmig del desert, una estrella enmig de l'univers, una gota d'aigua enmig de l'oceà, un bit enmig d'un terabyte (m'havia de sortir el freakie que porto dins) o un entremig enmig del mig, però cada persona és única, personal i intransferible, com les tarjetes de crèdit, i som especials a la nostra manera. Jo sóc una d'elles...

S'ha tancat una etapa per deixar pas a una altra, com la vida mateixa... perqué ja sabeu que:


"L'home sap, l'home pensa, l'home sap que pensa. L'univers no sap, l'univers no pensa, l'univers no sap que no pensa."


Demà més,... o no! que le sait! No sé que serà el següent que sortirà d'aquesta ment anormal o d'aquestes manoples que tinc com a dits, un altre entrada al blog, un e-mail, un photoblog, una web, un bla, bla, bla o un Tagged!!!


HE DIT!


"GERARD VILA" Googlejat: aproximadamente 218.000 de gerard vila.

"CRISI DELS 30" Googlejat: aproximadamente 161.000 de crisi dels 30.