dissabte, 11 d’octubre del 2008

A.A.

dissabte, 11 d’octubre del 2008
Curiós el dia d'ahir!

Mostra de cervesa internacional, tapetes a la fira , sopar a la barretina, concert al pavelló, bailoteo, viatges a la barra i al lavabo (Zona de càrrega i descàrrega, prohibit estacionar), condicions no gaire bones, uns riures, molts riures, alguna descollonada i dormir tard...
No té preu!... bé, si que el té i l'estic pagant aquests moments! Ressaquitis Alcoholicus Lleugeris! Amb lo bona que està l'aigua... no ho entendré mai, i menys en aquestes condicions.
Hi ha gent que beu per oblidar, en el meu cas m'oblido del que m'he begut!

Bona Fira! Si senyor!

5 comentarios:

Què t'anava a dir

Nen i no vas a la mostra gastronòmica?

Vilas Pipol

M'ho guardo per diumenge, que no se que fer per sopar... bé i la falta de temps... XD

Gemma Urgell

noi, la ressakitis l'estic patint avui... no et vaig veure ahir? que t'amagaves?

Vilas Pipol

Tenia compromís, és van casar uns amics el divendres i ahir tocava fiestuki de col·legues al seu nou "XALETOOOORRO!". Visca els MOJITOOOOOS!

Anònim

hombre!!!!!!!

il retornoooooo!!!!!!!


si senyor, ara no ho deixis que jo he fet molta propaganda del teu blog eh!!!!