divendres, 24 d’octubre del 2008

Insomni

divendres, 24 d’octubre del 2008
... i perquè estic 24 hores online al facebook!
Per la gent que no ho coneix i que no em coneix, els hi és difícil d'entendre perquè una persona pot patir d'insomni. Fins i tot per mi és difícil d'explicar... jo li he donat aquest nom, exactament no sé si el pateixo, però fa tants anys que m'acompanya en les nits divagadores que s'ha convertit en un estat d'ànim, insòmnic.

Jo sempre he dit que pateixo d'insomni perquè em dóna la sensació que no aprofito el dia, dormir, treballar, menjar, cagar i tornem-hi, així que l'únic moment que pots començar a relaxar-te és aquell moment que arribes el vespre a casa i converses una estona amb la parella, sopes i comentes la jugada del dia, veus una estona la tv i la despedeixes amb un petó quan s'en va a dormir... però que és això 3 hores de 24??? és ridícul!
Aquí comença tot el desordre psicològic, ment dèbil amb deliris de nocturnitat i alevosia, ja que també considero que totes les persones em de tenir el nostre moment personal e intransferible per fer allò que ens agrada passar l'estona, ens distreu absurdament o simplement disfrutem inútilment, per mi, aquest moment és "la nuit"... bé, la matinada!

Per altra banda i sent del tot sincer amb mi mateix, no aprofitar el dia tampoc es compensaria mirant un anunci del "Jess Extender" a les 3 de la matinada (... canvi de canal ... Ostres el Tilk del SG1 a Invasió? caram ...), però es que no m'en havia adonat. Internet o Informàtica diversa, Cinema o Series, Llegir o Escriure, "hi ha tantes coses a fer i ens queda tan poc temps per fer-les",... i vull fer esport amb el quim o el martí (o amb la meva xicota...), acabar la puta carrera a la UOC amb el velasco, tocar la guitarra amb el Hernst, ... i creureu que s'ha de perdre el temps dormint? Doncs no, però ja que estic despert... potser que ho comenci a aprofitar, NO!

Per acabar, una dada, amb poca estona en tinc prou per salvar un dia. Ahir vaig dormir 2 hores, ja que intentat lliberalitzar un Sony Ericsson, m'el vaig petar... o això creia, ja que quasi bé 24 hores després el mòvil de moment arrenca... doncs aquest migdia, he dormit 1 horeta més per aguantar la tarda i ara són més de les 3 i on collons sóc??? escrivint al blog davant del coi de portatil, mirant "los 12 del patíbulo" i apunt d'anar a fer un cigarret al balcó... gent, crec que estic realament XALAT!!! Però això potser ja ho sabieu...

No és una situació del tot habitual, però és que no m'extranya que no pilli catxo anant a dormir a aquestes hores intempestives... Ay mareta, ja n'he trobat una de comprensiva, ja!
I per cert Sr Estivill, SI hi ha gent que SI recuperem la son! Amb 2 dies li arruino la clínica!

5 comentarios:

Vilas Pipol

************ l'endemà *************

I evidentment sempre m'aixeco just de temps...

Anònim

si noi, això de perdre les nits es lo teu!!

però tens raó, a mida que ens anem fen grans, es va perdent la son, sobretot si ets una persona activa i vols fer moltes coses.Jo ara, amb tot això dels blogs, facebooks, fotologs, correu electrònic,webs, organitzacions de sopar de germanor.....estic ben entretinguda!!!i mira que soc de dormir eh!!!

Gemma Urgell

jajajaj! Jo estic patint una mica d'insomni aquesta setmana, que estic deixant de fumar... També sóc de dormir poc i d'aprofitar al màxim les hores (provoco estrés als del meu voltant) i tinc una capacitat d'abstracció que treu de polleguera a més d'un... "saps, avui, bla bla bla bla"... "m'has sentit".. "eh, què dius,..." Joder Gemma, ja està bé!
Crec que si em fessin la prova aquesta del TDH (es diu així allò d'hiperactiu) segur que donaria positiu... Està bé saber que alguna nit d'insomni et puc trobar pel facebook i fer-la petar un poquet.

Què t'anava a dir

No és bo tantes hores fill.

adrià

A mi em passa el mateix. Insmoni no-patològic.