divendres, 10 d’octubre del 2008

La Fira

divendres, 10 d’octubre del 2008
Acaba de començar la Fira del 2008, amb les mateixes inquietuds de cada any... plourà! Un petit avís a la organització: Que sapigueu que les pluges comencen per la fira de Sta. Teresa, no per avançar una setmana l'esdeveniment aconseguireu que les plugues canviïn els seus plans!!!
A partir d'aqui... a disfrutar de la mostra internacional de la cervesa (1 stand), el jalo de sempre davant del pis (que et treu d'algun apurillo en els termes "diumenge m'he aixecat tard, tinc la nevera buida i em fa pal cuinar"), la mostra gastronòmica en horari infantil, no hi ha res com assimilar les costums europees de sopar a les 8 del vespre... sempre s'hi pot anar a fer el pica-pica o portar la carmanyola!
Anar a veure al parking tots aquelles cotxes, furgonetes o TRACTORS que tot i no ser grocs, saps que no et compraràs mai (m'agradaria saber si teniu algun amic, conegut, amic de conegut,... que s'hagi comprat un cotxe a la fira, perquè em portaré un desengany).
Enguany volien muntar tot una zona d'aventura a la plaça nova, crec que un parc aquàtic amb tobogans i ràfting, però no estic segur...
I com no els stands de la rambla, perquè cada any tinc més canes, que si no estaria patint un deja vu anual... tot i que per ser justos, aquest any tenim la novetat de la WIMAX... sabeu el que és i per a que serveix? jo si, però em fa una mica de pal explicar-ho.
Sort que el Diu ho ha explicat tot perfectament, amb molt de ritme i garbo, sense fer propaganda gratuita, ni semblar desesperat, aquest migdia al Tot És Possible de RAC1, no comment.
A mi només em queda cel·lebrar el sant de ma mare amb un dinar, disfrutar una nit de concert amb la colla i el "primo" fent raggamufflin, divendres festiu, dissabte de festa de casament i diumenge de CASTEEEEEELLS! SIIII, que passa, és la fira i estic content!
HO HAVEU VIST!

1 comentarios:

respectmark

Visca Santa Teresa d'aquí (no)

Ens veiem pel concert

Per fi et dignes a escriure

Primito Primavera