dijous, 13 de novembre del 2008

Frustra't Designer

dijous, 13 de novembre del 2008
Amb tota la història de l'organització del sopar - festa dels 30 anys, he pogut disfrutar d'una d'aquelles aficions frustrades que tots tenim, en aquest cas és la de dissenyador gràfic. Sempre he disfrutat fen muntatges fotogràfics amb menys o més gràcia, però mai he tingut el temps i la dedicació (sort!) per posar-m'hi seriosament.

Gràcies a això, he deixat camí lliure a gent que realment sap el que fa, com el meu amic, Mr. Art2, el qual va plasmar la idea que portavem al cap en el "paper" electrònic. No hi ha res com dominar Freehand i Photoshop a la perfecció , com per reduir una feina que a mi m'hagués costat 2 setmanes, en 3 hores (això si, el color i els reflexes de les lletres del títol són mèrit meu... un mèrit de casi 2 Hores!!!).

El cartell intenta plasmar el caire festiu del sopar i el que respresentava un estil de música per una part important de la societat de l'època: la música disco i Tony Manero. Tot el que veieu en les diferents seccions està col·locat deliveradament, respectant el caràcter cutril i de colors llampants dels cartells i revistes del moment. I sobretot s'ha de tenir en compte que vaig xalar i riure com una bestiota quan l'estavem fent.

Vens de fiestuki amb mi?

2 comentarios:

Anònim

nen, el cartell es una passada, jo també en vull un per el sopar de germanor!!!com va el muntage? naltrus miketa fluix, però espero que la gent s´apunti a última hora, per cert, ja has passat per la caixa a pagar per el dia 29??jijii

Què t'anava a dir

Molt bé tiu. Ets un artista.