dijous, 11 de juny del 2009

Penedesfera is HOT!

dijous, 11 de juny del 2009

Després de tants dies de parlar-ne, per fi ha arribat a les nostres terres, benvingut Mr. Penedesfera!

Jo sóc un blogger amateur i amb una dedicació intemporal, però no per això menys apasionat i fascinat per aquest món que estic descobrint dia a dia, i que ens està proporcionant noves idees i nous projectes a portar a terme breument!

Amb el vostre permís però, jo ja l'he començat un dia abans, configurant els routers que proporcionaran la conexió a internet, a les línies que han instal·lat esplèndida i ràpidament telefònica per aquesta ocasió, i sense que serveixi de precedent, fins i tot quan una fallava, han vingut a cambiar els parells en el cablejat de la centraleta... no hi ha res com tenir la "casa gran" darrera... i el Pere!

Carregant bosses, queviures i material divers, col·locant cadires,... i donant palique a l'instalador elèctric! Importantíssim!

Així que a la meva manera, també em sento més participatiu i amb el màxim desig que aquest cap de setmana tot surti perfecte!

Companys bloggers, internautas o interessats, a partir de demà divendres i fins dissabte, a Vil·la Casals, a disfrutar de les 2ones jornades de la penedesfera, d'un bon ambient i d'una nova experiència que viuré amb molta curiositat (com a integrant del grup de blocaires de la Penedesfera i no gaire com a informàtic...)

Els que no puguin o vulguin venir, ho podreu seguir en directe per rtvelvendrell.cat , impressionant!

Penedesfèrics! Ja la tenim aquí!

4 comentarios:

Anònim

segur que son unes grans jornades!!!! Bones ponències i grans convidats!hi ha calité!!!!;P

comentem la jugada a partir de les 17:00h de demà! ^_^

MaiBoig

Jo fare un seguiment via tv el vendrell, avore que tal.
Per cert si voleu els que sou allí podeu montar unes entrevistes i cosetes d'aquestes per passar per MaiBoigTv, k jo no me pogut apuntar a temps i tindre que esperar a la 3ª edició per poder asisitr.

Gemma Urgell

Genial el desplegament tècnic! Felicitats! I, un cop més, els teus comentaris van donar molt de joc a totes les taules!
Penedesfera a tope!

Raül Buira

Gràcies per la teva col·laboració en totes les jornades.
Ets un Crack!