dimecres, 22 d’abril del 2009

Drogomatafalugoadicte

dimecres, 22 d’abril del 2009
Hola em dic gerard i sóc drogomatafalugoadicte!

Que ha passat? setmana santa? no entenia lo del dijous gras... era un avís?

Qui encara se la pugui plantejar com a uns dies de descans, és perquè té molta sort, està jubilat, va a l'escola, està al paro, és polític o té algún programa d'èxit, ja sigui a la radio o a la televisió,... la resta només serveix per menjar i... menjar, per dinar, per sopar, per dinar, per sopar, per dinar, per sopar, per dinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Hansel i Gretel debien ser bulímics per aguantar tant de temps fontent-se les botes, ja que jo amb 4 dies de merda m'he fotut com el Laporta després del famós "piscolabis"! Collons!
I ara què? A pagar-ho amb la puta bàscula i el mirall de cos sencer del vestidor! Sort dels trucs secrets anti-papadeta.

La mare que us matricular als de cal Tutu! Osties, quines mones que foten! i les de 4 ous... això si que té delicte, ni en Nacho Vidal i en Rocco Sifredi junts! Me les pagareu! Això no quedarà així!

Tot això acompanyat d'una fatiga psicològica i estomacal, que molt em temo, he pagat durant aquestes dues setmanes. Però la solució haurà de ser inmediata, ja que aquest any vull arribar a l'operació trikini en condicions. Recuperar la meva vida i la meva dignitat!

UAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Com nou!

2 comentarios:

Anònim

has de fer la dieta del cucuruxu! I si no funciona(;P) la del sirope!!!!!!

Què t'anava a dir

Has de menjar enciam i poca cosa més cada dia per dinar i sopar i despres peix del caprabo.