dijous, 30 d’abril del 2009

Sexe, Drogues i Rock'n'Roll

dijous, 30 d’abril del 2009
És el tema del dia, però el donarem a la inversa, començarem pel Casal Rock, un nou programa de TV3, on el Marc Parrot a d'aconseguir, que un grup d'avis s'aprenguin i interpretin una adaptació de diverses de les cançons més famoses de la història del rock, per poder donar un concert al final del programa, amb la marxa que els caracteritza.
Fa certa gràcia la cosa, veure com entre assaig i esperes, s'expliquen de tot el que pateixen i quines malaties tenen, com s'ho fan per no perdre cap part de la dentadura ni pròtesis, i que no hi hagi cap dislocament de cap òs, ja sigui colze o cadera.

Continuarem per la notícia impactant del dia, un grup d'àvies, que es dedicaven a passar drogues en creuers de luxe. Les dones en qüestió, venien d'Argentina cap a les espanyes, carregades amb una maleta amb més de 25 kilos de droga, crec que Mariajuana. Això si, aquestes "senyores grans", les esperes les passaven ballant a la discoteca, amb un "colocón" que devien portar, quin Festival!
Segur que deuen haver-se excusat dient que era per consum propi, que a la seva edat s'en fan termos d'això i que va de conya, i que algun cigarrete del riure sempre dóna una mica d'alegria i optimisme a la vida.

I acabarem aquí, perquè l'últim tema podria dir que em fa angunia parlar-ne... heu vist mai un gall d'indi... tot dit!

... la veritat és que des de fa un temps que vaig enganxar un reportatge de l'estil "sexo en la incerso, dentaduras postizas y cintas de televenta"...

2 comentarios:

Anònim

oiiiix quina angunia l'ultim parraf!!!!!pafavooo

a mi tambe em fa coseta veure el programa de tv3 del casal rock!!!! però em tronxo de riure perque tenen cada cosa els avis!!m'encanta!!!! sobretot el del bigotet de vilafranca!!aiix que bo!!!!

Què t'anava a dir

Jo crec que si no el canvin pot resultar avorrit i tot. Els dos primers és mas de lo mismo.