dimecres, 20 de maig del 2009

Quina Face!

dimecres, 20 de maig del 2009
Dues notícies m'han deixat bocabadat quan les he sentit avui. No són trascendentals, ni segurament tindran un resultat catastròfic en les nostres vides.. o així ho espero... però personalment m'indignen i m'espanten alhora.

A un costat del quadrilàter, amb 55 Kg de pes aproximadament, tenim una jugadora de l'equip de fútbol femení de l'espanyol, que ha estat sancionada dins el seu club, per aparèixer en una foto del facebook amb una bufanda del barça. Realment veig que s'ha d'anar molt en compte amb la informació que distribuim per la xarxa, ja que com va comentar la pepaloves , hi ha gent que no ha sigut contractada en una feina, en conseqüencia de la informació que hi havia sobre ella a internet.

Les xarxes socials, tenen la seva utilitat, però també em pregunto si és una necessitat que s'ens ha creat. Perquè abans no necessitavem mòvils, ni bluetooth, ni wi-fi, ni internet, ni mails, ni programes de missatgeria instantània, ni facebook, ni twitter,... , ni cap eina de comunicació apart de les ja existens com el telèfon fixe o les cartes o el telègraf o la paraula?
La modernitat ens aporta facilitats a la societat per comunicar-nos entre nosaltres i altres eines per expressar-nos, en qualsevol lloc i en qualsevol moment, així s'ha donat la volta al que en un principi semblava, els recursos nous que apareixien aïllaven a les persones en les seves pròpies cases. La tecnologia ha aportat una nova dimensió al concepte de movilitat i ha provocat una evolució en el medi i la forma de relacionar-se, intentant no confondre quantitat amb qualitat d'amistat, no és més afable ni simpàtic qui més contactes té al mòvil ni qui més amics té al facebook.

AL LORO!

A l'altre costat del quadrilàter, amb 55.000 milions de Kg d'euros, tenim a 6 de les aerolínies més importants, les quals han estat denunciades per l'associació en defensa dels consumidors, FACUA , perquè obliguen als consumidors a trucar a un número de pagament 807, en cas de reclamacions o informació diversa, quan és un servei que va inclòs en el preu del billet i no s'hauria de cobrar.

Així que aquesta pràctica il·legal els hi està reportant una quantitat important de beneficis (serà per la gran quantitat de queixes que reben...).
I aquí arriba la meva frustrada i rabiosa reflexió, com collons tenen els sants ous Iberia, Air Europa, Easyjet, Ryanair, Spanair i Vueling, per aprofitar-se tant rastrerament dels consumidors, no només per cobrar un servei que no pertoca, sino que sigui precisament el de RECLAMACIONS, la gent que truca per queixar-se de les deficiencies de les companyies, paguen un dineral per la trucada i no treuen més que un mal de cap i una pèrdua de temps!
HO HAVEU VIST! LA MARE QUE ELS VA PARIR!
Ja està bé de proteccionisme i de quina por que tenim de picar la cresta a les multinacionals, no sigui que ens donguin pel cul i ens obliguin a que ens hagi d'agradar! i no reclamis! que encara t'hi deixaràs el sou! Però que hi farem, ells estan allí, i jo estic aquí uuuouuuó!

"No se aceptan reclamaciones por fax, carta o correo electrónico"

APUNT DE LES NOTÍCIES D'AVUI, LES QUEIXES ALS TRANSPORTS HAN PUJAT AQUEST PASSAT 2008, UN 168%... RES MÉS A DIR!

2 comentarios:

Anònim

que gran que ets vila's!!

tens tota la raó, aprofiten qualsevol cosa per fer calers, i com que la caguen tant, necessiten un servei de reclamació per guanyar més pasta...no hi ha dret!

Xavier

la noia de l'espanyol és de calafell! avui surt en portada al diari del baix penedès!!!