dimarts, 4 de març del 2008

CONCURS VISITANT NUMERO 1000

dimarts, 4 de març del 2008
M'agradaria celebrar que el blog que ara fa poc vaig començar, està apunt d'arribar a les 1000 visites, de les quals segurament més de la meitat són meves.
Però és igual, el tema és ben fàcil, si entreu i veieu que sou el visitant número 1000, només heu de fer una captura de pantalla (amb la tecla IMP PANT apretada durant un parell de segons, és guarda en temporal, obriu el paint i l'enganxeu), i sino li feu una foto amb el móvil,... o el que vulgueu, i m'ho envieu al correu spamtamplam@gmail.com
El guanyador rebrà un fantàstic premi, que us donaré personalment i que està relacionat amb aquest sentiment renovat catalanista que estic sentint últimament!
Afanyeu-vos, avui a la nit, va per la visita 956... Podeu fer trampes, ja sabeu com, però potser no seria gaire ètic, oi rajoys?
Com he pogut comprobar, segurament estarà entre 2 o 3 persones, inclòs jo mateix (va en doble sentit). Podeu anar deixant un comentari amb el número amb el qual heu entrat, per donar-li emoció...
SALUT I SORT A TOTHOM!

9 comentarios:

er-nest

seran verduretes del teu hort??
catalans eh!! amb DO

er-nest

per cert sóc el 9cents 9ranta i moooooolts, hauré d'estar al lloro.

Anònim

MECAGUM LA PUTASOC EL 10

Anònim

04

Anònim

ui

Anònim

vilaaaaaaaa'sss!!!!!!!!!!

que està passssaaaaannnt!!!!!!

Anònim

merda, m´he passat...

Anònim

colta ens diràs finalment qui és l´afortunat no??

Anònim

eiii

que soc el 1107!!!

també hi ha premi per aquest numero??