dimarts, 4 de març del 2008

Debat 2.0

dimarts, 4 de març del 2008
Ampliant el ja comentat primer debat, avui em pogut veure per una gran part de les televisions a nivell estatal el segon debat entre Zapatero i Rajoy. Objectivament no em pogut veure una gran diferència de formes amb l'altre debat, però potser si de contingut. M'explicaré.
La tàctica ultradretana de desqualificacions i propostes buides, de demagogia, de xenofòbia, de falsetat, d'un atac feixista contra catalunya i el català, no a funcionat davant l'intent d'exposar propostes més o menys encertades, però amb sentit, sentiment i funcionalitat. Espero que les previsions és compleixin i que aquest personatge mai pugi al poder, almenys mentres jo o alguna de les meves generacions decendents estiguin vives.
Una menció a part és mereixen els posteriors debats, tan a Cuatro, amb estudiants universitaris a Barcelona, amb la típica pija pepera amb ganes de donar la nota. Com a la Sexta, amb el desa-re-aparegut San Sebastian (No confondre amb la del PP). I això si a LA 1, al programa 59 segons, on hi ha 2 dels personatges més odiats de la TV (perquè de la radio, ja sabem tots qui és oi...), Miguel Ángel Rodriguez i José Antonio Sentís, en front de 2 dels meus ídols televisius de debat, Margarita Saenz-Diez i José Maria Calleja, QUINS CRAAACKS! Són boníssims.


ODA A RAJOY

RAJOY, GRÀCIES! GRÀCIES DE TOT COR DE FER-ME SENTIR ORGULLÓS DE SER CATALÀ. PER PROVOCAR EN MI UN SENTIMENT DE PASSIÓ PER LA HISTÒRIA DE LA MEVA LLENGUA QUE FEIA ANYS QUE NO VIVIA. PER FER-ME SENTIR VIU I QUE TINC SANG A LES VENES. QUE ENCARA SÓC CAPAÇ DE LLUITAR PER ALLÒ QUE CREC. PER FER-ME ESTIMAR DE NOU LA MEVA TERRA, LA QUAL PER CULPA DE LA RUTINA T'EN OBLIDES D'ELLA. GRÀCIES PER AGRAÏR A LA VIDA I ALS MEUS PARES QUE M'HAGIN PARIT AQUÍ. PER HAVER-ME DONAT L'EDUCACIÓ QUE HE TINGUT. QUE M'HAGIN DONAT UNS VALORS I UN CARÀCTER PER RESPECTAR ALS DEMÉS. PER MANTERIR-ME FERM EN LES MEVES CONVICCIONS. PER HAVER-ME ENVOLTAT DE GENT AMB ELS QUALS COMPARTEIXO ELS MEUS IDEALS I QUE ESTIMEN UN PAÍS PEL QUAL EM LLUITAT DESDE FA MOLTS ANYS I QUE TINC GANES DE TORNAR A DEFENSAR FINS A L'ÚLTIM ALÈ QUE SURTI DEL MEU COR CATALÀ!


VISCA CATALUNYA!


M'agradira poder escriure milers de linies, però els meus coneixements limitats i la son no em permeten més. Espero que la conciència en forma de nena que té aquest home al cap, el fagi entrar en raó per una vegada a la seva vida, i s'interessi per ajudar el seu país enlloc de ser un dels més grans incitadors a la violència, a l'odi, a la discordia i a l'enfrontament, que ha creat la història. En certa manera, aquest caràcter incendiari, malfactor, sibilant, amb nocturnitat i alevosia, em recorda a cert alemany bigotut i malparit, que pululava per europa a mitjans del segle passat... que hi farem! Per això existeix la Democràcia, no? Sort que existeixen els guinyols...


Bona Nit i Bona Sort

4 comentarios:

er-nest

Totalment d'acord!Jo vaig tindre en algun moment la sensació d'un barça madrid amb el rajoy fent de raúl simulant piscinassos a l'area.El típic "però que dius!!!".
Lo de la pija de barna jo tbe m'hi vaig quedar,és un fidel reflex del català mitj!!pija de barna del pp.segurament filla o neta de garcia valdecasas.
Per acabar lloar el concurs del visitant numero mil, ets un crack simplement!sobren les paraules..

Gemma Urgell

Visca Catalunya. Jo, tot i que em vaig quedar dormida al sofà amb tanta xerrameca, el PP ha pujat la meva bilirrubina catalana.
A veure si el premi cau per mi... vull ser la 1000!!!

Anònim

Indignant, simplement indignant, suposo que aquesta nena que té fotuda a dins aquest home deu ser la "niña del exorcista", perquè si no, no entenc com es pot ser tan desgraciadet... És un cabronet i així la caigui aquesta llengua fafallosa que té quan torni a parlar malament de Catalunya i el català (no sé si us hi vau fixar però té una boca realment fastigosa... què dir de la resta!!! JAJAJA)

La senyu.

Anònim

bueno, jo haig de dir que tinc mikilla clapes al cap d´estirar-me els cabells ahir a la nit.

Vaig mirar a la capsa dels medicaments a veure si per casualitat tenia un tranquimacin, perque estava dels nervis...

només sentir aquell "mire usted" ja era terrible!!!!
miqueta pati de l´escola el Rajoy.

últim apunt: Rajoy BURRUUUUUUU