dijous, 6 de març del 2008

Resultat concurs... definitiu???

dijous, 6 de març del 2008
Sembla que després d'una investigació i diverses manipulacions (dos de les més preocupants van ser l'augment de visites per un sol usuari de forma fraudulenta amb diurnitat i alevosia, i un intent de retoc amb el photoshop, però amb un error tipogràfic greu, enlloc de 6 xifres en el contador de visites, en va fer servir només 4, evident, no!), s'està arribant a la solució definitiva d'aquest enrenou... si la cosa no canvia el premi s'adjudicarà a:



Per altrabanda, felicitar pel seu aniversari al presi... bé ara és el capi, però es que sempre està fotut amb tot tipus de merders!
PD: El Madrid ha estat eliminat de la champions...

6 comentarios:

Anònim

Viscaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Me n'alegro que el número 1000 no tingui proves de la seva fita... jejeje Ja parlarem de la meva recompensa, que la meva fidelitat bé s'ho val.
Penjaria la foto del marcador xq es pogués veure però no sé com treure-la del mbl (ja saps que jo i la tecnologia...).
APALI!

Català

Senyu, no et precipitis, que no m'ha semblat llegir res de qui és el guanyador...

Anònim

que no diu que serà el milú??

Anònim

amic josep, crec q la foto´és prou clara, el guanyador é el milú (1001), i jo tinc proves que m'acrediten com a tal.

Gemma Urgell

I el premi? El vila's ha dit què era?

er-nest

Jejeje.. moolt bona la foto!molt ben buscat.
Vila's de lo milloret!!!!