dijous, 27 de març del 2008

JA PUC MARXAR

dijous, 27 de març del 2008
Desconfiats!

Però si jo ja ho sabia que no hi hauria cap problema per poder marxar cap a Londres. El procés va ser ràpid i molt senzill, això si, una vegada estàs a lloc amb tot el necessari.

A primera hora del matí, i extranyament puntual, vaig arribar a l'edifici antic on es feien abans els famosos DNI (cues impossibles, horaris pitjors), però resulta que fa poc que ho han canviat, ara podeu localizar-lo just davant del Centre Comercial Eroski de Tarragona, al número 20. A més a més, et fan el nou DNI electrònic, i entregat al mateix moment.

Quina va ser la meva sorpresa en el moment en que vaig entrar, em van donar número per fer el passaport aquell mateix matí. Però després de preguntar si amb la denúncia és podia fer el passaport, em van donar la mala notícia: sense carnet, no hi ha passaport... i com que m'havien robat el carnet caducat just el dijous passat de setmana santa en que tot estava tancat per ser dia festiu quan feia dos semanes que tenia el viatge i tenia que informarme de tot això que ara estic exposant d'una parrafada... doncs sort de la modernització dels documents, ja que gràcies al dni-e (6,80 €) i al passaport-e (17,20 €), vaig poder aconseguir hora aquell mateix migdia per fer-ho tot al moment.

Després d'un viatge llampec de tornada i anada del Vendrell (vaig aprofitar per actualitzar les fotos de carnet al fotoprix, 5 minuts i 5,90 € per 8 fotos carnet i un parell més de grans, encara m'en recordo de les fotos a cal Guixens, una hora preparant la foto amb fons blanc, 2 hores d'espera i a retallar les 4 fotos amb la guillotina... com ha canviat), amb una hora i mitja, una foto i 24 euros després, va quedar tot apunt i enllestit, patada al cul i respiració profunda de tranquilitat per la feina ben feta. L'únic que no em va agradar és l'absurd moment d'espera davant la persona que t'està fent el carnet electrònic, entre 5 i 10 minuts mentres és carrega la teva informació al chip del nou DNI (al final et donen el número secret, a l'estil tarjeta de la Caixa), perquè no saps ben bé que has de fer (res!) o que has de dir (res!), a mi em posava histèric, ja que per no llegir, no hi ha quasi bé ni cartells a les parets per poder disimular, igual que a la sala d'espera, el mateix cartell de quines són les fotos vàlides pel carnet i les que no, llegit unes 35 vegades. També s'hauria de recalcar que el format del nou carnet té un rollo sudamericà... mmm... o potser no?

No haurieu de patir tant i confiar més en la floreta que porto enganxada sempre al cul.




Punt i final, directe a l'aeroport per anar cap a Londres, a disfrutar de la ciutat amb bona companyia, Camdem, el Soho, Picadilly, Big Ben, Buckingham Palace, British Museum, ... i taaaaantes coses..... em sembla que hi hauré de tornar, i això que encara no hi he anat!

Gràcieeeeeeees a tots pel regal!

"Calabossu" Googlejat: només 1 - 4 de 4 de calabossu en tota Catalunya.

5 comentarios:

Català

Quina fenyada a enganxar rectangles blancs...

Anònim

joe, mikilla complicat tot això eh...

a part, que he anat sumant les quantitats que has especificat i...collo, deu nidó això de renovar el carnet i fer passaport surt caret eh...

nen, disfruta del fi de setmana per aquelles terres,
que us ho passeu mooolt bé i tapeu-vos, que allà fot més rasca que aquí!!!!

Anònim

Vila hauries d'esborrar l'última línia del passaport...

Gemma Urgell

ostres!
no m'havia fixat amb els rectanglets... que bo!
Molt divertit el comentari del moment violent davant el mostrador. No heu provat mai d'iniciar una conversa banal amb el funcionari i, de cop, trobar-vos fulminat per la seva mirada mentre pensen "serà gilipolles...". a mi em passa molt, intento donar conversa a correus, al banc, a qualsevol lloc d'aquests,... i tot per fer el moment més agradable... en fi, desagraits!

Vilas Pipol

Yep se m'ha passat per alt!