dissabte, 1 de març del 2008

UNO... DOS... TRES... AVANCES

dissabte, 1 de març del 2008
501
.
.
.
105
.
.
.
TRIPLE 19
SENZILL 16
DOBLE 16...

FI
.
.
.

Per als no entesos en el tema, em refereixo al joc del 501 dels dards. Després de 2 derrotes consecutives al cricket, la venjança s'ha pogut complir en un inici i final cap-i-cua, tant per la puntuació en les tirades decisives, com en el bon començament de 100 punts (t 20, 20, 20), com pel magnific final (sobraaat!), necessitava una tirada de 105 punts exactes... triple 19, només faltaven 48 punts, amb un triple 16 quedava enllestit. La segona tirada, aprop del doble 16, peró s'aconsegueix un simple. Necessitava un doble 16, 32 punts... i aqui s'acaba la historia... creieu que realment ho vaig aconseguir...

3 comentarios:

Anònim

un dos tres dianaaaaa!!!!

Segur que vas guanyar, això dels dadrs no se´t dona malament eh...

ahir van jugar el puret i el viejo, i como no, van guanyar!!contra la raquel i jo...ves que en som de dolentes.....

força a la almejaaaaa

er-nest

nen, ets un tirador!! Per cert he fet un vistàs al mapamundi on hi posa la gent que es conecta al teu blog i he vist visites varies d'arreu del món.Wembley, madrid, etc..de fet n'he vist un de bogotà,espero que el colega no sigui el que et fagi escriure aquestes anades de l'olla!
això per mi que s'ho inventen pq t'embafaris, tu que creus??
pd:busca air madrid al google a veure si surt alguna cosa.

Gemma Urgell

ei, m'hauries d'explicar com poses aquest marcador de visites al teu blog... i el mapa... que jo estic molt peix...merci, dardero