dimarts, 26 de febrer del 2008

And The Winner Is...

dimarts, 26 de febrer del 2008


Sapaterou! Jooose!

Qui no ha sentit a parlar del gran debat d'ahir a Cuatro entre Gargamel Zapatero i en Don PimPon Rajoy? Suposo que quasi bé ningú. Jo com a nou interessat en el món de la política, vaig estar seguint, tot el que l'avorriment em va permetre, la simulada discusió entre el dos principals partits del país "estatal"... mmm... però és el problema de estar tot pactat abans del debat: el paper del moderador, les alçades de les cadires, la temperatura, els colors, el format, els torns, Deu i sa mare que els va parir!








Primer de tot, no cal explicar a ningú de quin peu calço, només m'agradaria matitzar quin és el calçat que mai em posaré, més que res perqué el color blau i taronja i les gavines voladores no afavoreixen gaire el color de la meva pell.

També m'agradaria comentar que no ha sigut un debat just, per diversos motius, el més important és que no han estat representats tots els partits polítics que participaran en les eleccions, no han pogut exposar els seus programes (tot i que en més d'un cas, encara ho podria agraïr). Un altre motiu, seria la diferencia de plantejament de cadascú, un a lo de l'altre i l'altre a lo seu, cosa que va provocar que la confrontació tan esperada no fos més que una extensió de qualsevol de les discusions de pati d'escola del congrés dels diputats... si... no... que si... que no...

Dilluns la tornada, conseguirà empatar Rajoy? Esperem que es torni a fer un gol en propia porta.Ens quedarem peròm, amb una frase: Bonobus... que és eso?... eso es queso... y que queso és? El Cigarral!

Per acabar, fent una mica el trasnoxat i llegint una mica el foro parcial i rojillu de cuatro, vaig estar llegint comentaris de tot tipus, més tirant cap a casa, però per culpa d'un desgraciat, no vaig poder aguantar més, em vaig registrar al foro, i el vaig contestar amb molta calma, respecte i en "espanyol":
CITA(lmmanrique @ 26/02/2008 - 02:11)
Por cierto, yo estoy expuesto a ETA también por no residir en Cataluña pero me da la sensación de que todos debéis ser catalanes, porque os veo muy relajados con éstos pactos que excluyen al resto de España. No por ello guardo rencor, pero hay que pensar un poquito...
"Ya decia yo que era extraño que a estas horas todavia no hubiesemos salido por ningún lado... cuantas mentiras decis y direis contra nosotros sin conocer la realidad, hablar por hablar és muy fácil, sobretodo desde la ignorancia y el desconocimiento, no digo que todo sea bueno, peró me importa más el respeto hacia los demás que buscar la confrontación sin sentido, nunca podré entender como unas personas pueden pensar realmente estas barbaridades y ya está bien! estoy harto! realmente pensais de esta manera? No puedo entenderlo, de verdad, sabeis realmente lo que pasa o ha pasado aqui??? Y simplemente teneis que hacer una cosa, venid, conocednos, hablad y escuchad, es muy senzillo, yo lo hago."

"Gargamel" Googlejat: aproximadamente 106.000 de gargamel

"Don PimPon" Googlejat: aproximadamente 18.800 de don pimpon

3 comentarios:

Gemma Urgell

molt bo aquest blog!! si senyor! La Karla from mexico em va ensenyar el teu blog i, des d'ahir et segueixo!!!
Xaval quines paraonies i quines grans veritats!
Molt bo el gargamel i el don pimpon.
Apa guapo,un petó que marxo a Tortosa!!! (compraré pastissets!!).

Gemma Urgell

per cert, fa 2 setmanes que estic treballant en un blog (serà de vins i de la vida en general), però sortirà a la llum més endavant... encara em fa vergonya...
Ja et mantindré informat!

Vilas Pipol

Doncs no t'en hauria de fer, que jo ja sé que escrius molt bé bandarra! ja tinc ganes de v/beure'l jejeje un petonassu