dimecres, 20 de febrer del 2008

TEO GOES TO LONDON.

dimecres, 20 de febrer del 2008
PART 1 de 2 o de 3 (encara no ho sé... serà com el Senyor del Culs Petits)


Ja sóc aquí, després de dos dies de baixa merescuda, el Teo ha anat al cole, el Teo ha anat al zoo, el Teo ha anat a comprar i el Teo s'en anirà a Londres amb la Tea! No el Tè (que no estic començant a practicar l'anglès), sino amb la senyora de Teo.

Que us haig d'explicar, que no sapigueu... doncs que m'ha quedat un excedent de menjar i beguda important, ja se sap que en aquests casos sempre tires per llarg, però em sembla que em vaig passar 3 pobles, tot i que vau veure més que una manada de camells repostant pel Dakar. Amb la despensa plena amb 6 bosses de patates, 2 kilos d'olives, 2 bosses de cacahuets, 8 botelles de cola, 6 de llimonada,5 de cava, unes tantes de vi, baileys, crema catalana, whisky, ron, vodka, martini, ginebra, part de l'abecedari i segur que alguna cosa més de la qual no quiero acordarme... tinc el dubte de quin ús li haig de donar, tinc diverses opcions:

- Ho torno o ho venc a algun inocent (als pakis o als xinus)

- M'ho bec tot (poc factible si vull tenir fetge per anys)

- Monto un bareto (ja tinc el nom, Las Barvi, ho heu de repetir 10 vegades ràpid i ho entendreu)

- Ho vaig colocant de festa en festa (ja em veig amb 115 anys xumant de la botella de martini)

- O us ho regalo tot a vosaltres.....

així que quan en demanarieu pel lot complert???

Fora problemes secundaris, la veritat és que us haig d'estar agraïts a tots per la vostra col·laboració i dedicació, va ser alucinant com va anar la nit. Pel bé de la meva salud espero no repetir-ho, i pel de la "Jefa", segur que no! Especial agraïment a dues persones, les quals les anomenarem la Doble M, o M&M (com el cantant de rap emanems, no?), emulant la famosa dupla brasilenya RoRo. Van ser les autèntiques cracks del cap de setmana, el 50 % dels agraïments són per elles. També és mereixen una menció especial al brother, a la dona dels pastissos i el senyor de les salsitxes per la feina feta d'ambdós, i a la seva filla, per ser la triunfadora de la festa.

I com a plat fort un grandissim agraïment tant al fondo norte (la super troupe) com al fondo sur (la family i the uni unit, a la companya de pin y pon y als del basket, merci per venir em va fer molta ilusió). Tius quins fitxatges que heu fet! Als Papàs per haber vingut, al Chiwi i la ballarina, al Garra i la mestressa, al Purito i l'almeja a terra (yeeeah! gràcies de tot cor pel video), a l'iker i la reportera, al presi per portar-nos aquest vendaval de dona , a La Veu Ironica (m'encanta tiu!) i l'Air Terapeuta (també moltes gràcies, que sé realment estaves malalta, em sento mig culpable), al Xumaker i la veterinaria, als albinyanencs, al hobbit, els wii's, al cunyat i la jolie, a la Doctora Frijoles (mmm... ehem), als "primos", "primas" i respectius, i a tots aquells que no van venir però van enrecordar-se del meu aniversari, una abraçada a tots. Aqui teniu el video penjat a youtube:



Els regals m'han servit per poder renovar el vestuari que ja tocava... i poder omplir la maleta per anar a Londres, QUINA CANYA! I que sapigueu que em vaig emocionar veient el muntatge del video, tot i que d'altres no van poder dormir després de veure l'evolució de "La Bèstia" of the Pa Beneït!

P.D: Quina porqueria de peli em vau regalar, no val res... als 18 anys va ser la nina inflable sense forats i ara això... no us ho perdonaré mai! jo de vosaltres dormiria amb un ull obert... i que no sigui el de abaix!!!

CONTINUARÀ......................

"Teo" Googlejat: aproximadamente 10.900.000 de teo. (QUE FUERTE, QUE FUERTE, QUE FUERTE! Al posar TEO al google, la cinquena entrada que sortia era aquesta: Teo cumple 30 años · ELPAÍS.com Teo ha cumplido 30 años. Pero que no se asusten sus pequeños lectores: Teo sigue siendo el entrañable y vivaracho niño pelirrojo con jersey de rayas ...) Quina anada d'olla!

"London" Googlejat: aproximadamente 609.000.000 de london

4 comentarios:

Persiuncas

M&M???? Mama i Mireia...que pilota que ets, jo em demano una calzone! Agüita que tens menus ull que el Garra demanant el sopar a l'Azahara!

P.d. El cunyao ja s'ha unit al club

er-nest

Vila's no et posis sentimental, que el que volem veure son les teves anades de la castanya amb la trasnotxamenta.
Tant t'han afectat els 30??La veritat és que fa una mica de por...
Pd: Busca "trasnotxat" al google a veure que surt.

Anònim

trasnotxat: només 7....

vees quina poca feina que tinc...

Anònim

Enga vila no recriminis la peazo peli que et regalarem, el seu nivell és de primera, millor dit lo milloret de cal xinlu.