dissabte, 23 de febrer del 2008

No m'ho puc creure!

dissabte, 23 de febrer del 2008
Simplement comentar el resultat de l'enquesta anterior abans de cambiar-la, ja que pel que vaig poder comprobar ahir divendres, la informació ha estat falsejada vilment, almenys pel 50% de la gent que va participar en la "sussudita" enquesta... Aigua del Carme... sense comentaris!
Els 2 que veuen meca-cola, ja em puc imaginar qui són, i no pas per provar experiències noves, sino per trobar-se com a casa. La Mirinda la vaig posar jo perquè sóc un friki sentimental i només el 12'5% dels participants va contestar amb seny (Kas Naranja).
Escolteu! Aprofitant aquestes mentes maravillosas que tomben per aquesta vila (i no em refereixo als 3 tombs de l'altre dia... quanta merda que hi ha... vull dir, que va quedar per tots els carrers), a veure si tirem endavant el tema que comentavem ahir, i per engegar-ho que millor que començar pel nom... s'accepten propostes de tots tipus (no es censurarà res), sempre i quan no puguem arribar al nivell de la denuncia, ja sabeu per on van els Hot Shots!

"Aigua del carme" Googlejat: aproximadamente 2.830.000 de aigua del carme

"Escarxofes!"Googlejat: aproximadamente 601 de escarxofes!

3 comentarios:

Anònim

això de l'enquesta fa molt bona pinta. ara bé si per mi fos canviaria algun nom.Per exemple en canvi de "la vila del pingüí" posaria "el vila és un pingüí".
Ja està, jo voto per aket!!
juaaaa..
pd:busca pinguino al google a veure quants cops surt.

Anònim

Vilaaaas por fin el damia m'ha ensenyat a fer anar un ordenador jo em pensava que aixo que teniem al despatx era una tele de recanvi i ja ho veus! Molt xulo el blog i les vilateories! pero els noms no m'acaben i estic d'acord amb el jo falten noms, el damia ha votat pel capita enciam( tot on hi surti alguna cosa relaciona da amb xupar....)ja saps quina mena de ment dement que té!!

Vilas Pipol

Cap problema! Ja sabeu que sóc de mentalitat oberta... així que si jo ho crec adient s'acceptaran variacions dels noms proposats o noms completament nous.
Per cert, tinc apunt la segona part de "un chapuzas en casa", apali