dimarts, 12 de febrer del 2008

QUEDEN 4 DIES!

dimarts, 12 de febrer del 2008
INVASIÓ!


INVASIÓ DE SMS!


INVASIÓ DE SMS A TOT EL PERSONAL!


Aquesta nit a començat l'atac definitiu a la meva agenda del mòvil! Com a bon aficionat a les pel·licules èpiques i bèl·liques, he utilitzat la tàctica ofensiva del sms-bombing per debilitar-vos les vostres ments i caigueu en la trampa que us he preparat. Només les ments més resistents controlaran els seus dits, els quals, seran capaços d'escriure un sms de retorn, o fins i tot, realitzar la increïble fita de la marcació digital d'una serie numèrica, o sigui, trucar-me!


Entre pausa i pausa de House, i enmig de la modorra provocada per l'episodi d'avui, la calor de l'estufa i ... l'hora que és, intentarem aconseguir un efecte jo-jo, i que salti el resort dels vostres culs, per aixecar-vos del sofà i agafar aquest aparell electrònic, tant molest i alhora tant adictiu i necessari.


Les últimes notícies són que, per una banda, esteu quasi bé tots avisats (PÁSALO!), i per l'altra, que molt al meu pesar, però així ho reclamen les circumstàncies, no es podrà fer la part del Berenar-Party enfocat a tots aquells recents pares (i no tan), on es tenia pensat habilitar una zona adequada amb un inflable del TOTDIVER i decoració adient per la canalla... i pels seus fills i filles. Per aquest motiu, la proposta definitiva feta pel Català, ha estat acceptada per la junta d'associats, i s'avançarà el sopar a les 21:00 hora zulú, perquè tothom pugui venir, ni que sigui una estoneta. Penseu que estarem en un ambient familiar i no haureu de patir per res, tindrem tot el que faci falta al garatge, rodes de cotxe, monopatins, una bici estàtica, canyes de pescar i diversos utensilis del segle XX.

Recordo que es valorarà amb un punt positiu la vostra participació en el tema liquids i sòlids, sigueu concisos, però exposeu la tesina amb seguretat i convicció.

Demà més...

P.D: Bona nit, que jo m'en vaig a veure els episodis subtitulats del Prison Break de la tercera temporada. Entre aquests i els de Perdidos, ja no caldrà que em tregui el First ni vagi a veure la Maria Domingo.

"Pasalo" Googlejat: aproximadamente 309.000 de pasalo

"Passats de voltes" Googlejat: aproximadamente 85.600 de passats de voltes

2 comentarios:

Anònim

nen de pet agregat a favorit.

per cert ja et felicitarem pels anys a complir i per el blog

Persiuncas

Nen suposo que ja ho saps, però compte amb natrus,HASTA et faré algo de menjar...a més no em vull perdre per res del món el final del Vila jove, per veure el nou Vila's gran, o gros segons com es miri jeje.
Cuida't i ens veiem

P.d. No t'oblidis d'esmorzar!!