dimarts, 12 de febrer del 2008

Muevete Demente!

dimarts, 12 de febrer del 2008
Per favor, però això és una vergonya i un insult per la inteligència humana!
No em ve el cap, una altra manera de calificar el programa que han fet aquesta nit a TVE, apte per a borderlines i no apte per a persones amb coeficient més gran de zero. Jo no és que em consideri una persona amb una capacitat intelectual per sobre de la normal, però soportar una xorrada com aquesta no és fàcil. I com deu dir-se aquesta maravella de la programació estatal: Mueve Tu Mente i aquesta és la seva web.


Un equipo de psicólogos ha elaborado estos tests, que ponen a prueba tu capacidad mental. La dificultad y el tiempo disponible para responder variará en cada pregunta, midiendo diversos aspectos de tu memoria, lenguaje, razonamiento e inteligencia.


Els psicolegs d'aquesta gent deuen haver sortit del CCC, perquè les preguntes són lamentables. La dificultat no varia, ja que sempre és nula i el temps sempre una eternitat. No sé pas que deuen medir... la punta del r... doncs sino, no ho entenc, com poden mesurar la memoria amb preguntes de l'estil, quantes ballarines sortien al video (en un videoclip on només sortien elles, aprenent a contar n'hi ha prou!), en quin nivell de llenguatge és deuen pensar que ens trobem amb preguntes tipus: amb les lletres GREIT, que formem, un animal? una ciutat? o la mare que em va matricular? (El Poble de GIRET de abaix) el raonament el busquen amb tonteries com 17 + ... = 20, quin número falta? (evidentment 4,2!) i la inteligència... doncs simplement no la busquen.


Com a curiositat comentar que la guanyadora entre els famosos ha sigut la Premi Nobel Natalia de OT amb 57 repostes encertades de 60 possibles. I que hi ha hagut triple empat a 59 entre els primers, per emportar-se 10.000 €... ja no tinc paraules per continuar, sort que tinc el Brain Training de la Nintendo. Siusplau que torni Cifras i Letras! Constantino on estan els teus concursos? Jordi manten-te ferm amb Saber i Ganar! Si lo sé no vengo!
P.D: La meva capacitat mental?... bé gràcies!


"GREIT" Googlejat: aproximadamente 5.440.000 de greit.
"Dementes" Googlejat: aproximadamente 307.000 de dementes. (... sense comentaris... massa pocs).

4 comentarios:

er-nest

Nen cadascú té el que té..Suposo que no volien fer un programa per culturilles i gent amb molts estudis pq només se'l miren ells i els fan a les 3 del migdia per la 2, després del documental dels ions i els protons.
Tot i això no el vaig veure, jo vaig engantxar un ratillo de tienes talento on sortia una tia que feia contorsionisme i cantava alhora..quin fart de riure!de lo milloret.
El programa que si que feia agilitzar la ment era aquell del Precio Justo. Jo vaig aprendre a sumar i restar amb aquell programa, i a més a posar preu a les coses. Podriem dir que és un dels millors concursos que s'ha fet mai!
només dir que:" Ganará quien más se aproxime al precio, sin pasarse..de un curso de psicologia por la CCC"
avui tenia temps

Anònim

Però que vols que fagin els de TVE?pafavoooo!!si el 98,99% de la programació es una kk, només es salva per l´1,01 que son els anuncis....vaya tela

haig de dir,que el piltrafilla(Puret) i jo vam estar mirant "tienes talento"....pa ve la riqueza curtural apañola...

Vilas Pipol

JAJAJA quins cracks esteu fets!

Investigador

Sí, és clar, aquí tots hauríeu encertat les 60 preguntes, és veu que sou uns genis i aquest concurs no té res a fer amb vosaltres. Ja m'hauria agradat veure com us ho feieu, que a la tele no tot és com sembla des de casa.