dimarts, 12 de febrer del 2008

QUEDEN 5 DIES!

dimarts, 12 de febrer del 2008
EP!
Doncs si, només queden 5 dies pel meu aniversari, 30 anys i panys com mai s'han vist en aquesta vila!!! Una mica massa, ja ho sé, però és que m'atabalo i m'emociono!


I que significa aquesta noticia, aquesta final countdown (gràcies Europe!), que aquest dissabte ens reunirem una bona colla d'amics disposats a fer gresca, al garatge de la meva ex-casa, o sigui la dels meus pares. Espero que no em falleu, ja que la intenció es que vinguin totes aquelles persones que aprecio i que han format i formen part de la meva vida, ja sigui desde que era petit, fins fa relativament poc temps.

Una abraçada molt forta per a la meves companyes de signe, Aquari, ja sigui per la grandissima amiga, la recentment feliç mare l'Anna (23 de gener), i el nou fitxatge estelar d'aquest 2007, la sorprenent i divertida Nuria (10 de febrer). També al torrecullons, amb carinyo, de l'Ivan, el qual sempre ha anat darrera meu... 20 de febrer, és clar.

Pròximament us aniré informant de les novetats, que suposo que no seran gaires.

Jo poso el lloc, la festa, les cadires i el menjar, però necessito col·laboració, segur que de tants lots de Nadal que heu rebut, no sabeu que fer-ne... doncs tranquils, en aquest sopar us podreu desfer d'aquella botella d'alcohol que fa temps que voleu col·locar. També teniu la possibilitat a tots aquells cuiners i cuineres frustats, que demostreu les vostres arts culinares amb quelcom original.

Espero poguem disfrutar d'una vetllada inolvidable.

"Arts culinaries" Googlejat: aproximadamente 1.820 de arts culinaries

"Iaius" Googlejat: aproximadamente 1.830 de iaius

1 comentarios:

Anònim

Que sí que vindrem home. Tu creus que no em moro de ganes de venir a passar una nit especial amb la "seva" gent, amb tu i tota la colla? (Em pilles o no?)
Jejejejejeje. És clar que vindré però no vindré sola. Us portaré al Català perquè tot i que està fent que me'l comenci a sentir una miqueta meu (ooooooooooooooh, això és molt bonic!!!!!!!!!!) és molt vostre, és un de vosaltres, vosaltres formeu part d'ell i, a partir d'ara..., també jo, oi? Per a qualsevol cosa, parar taula, preparar el sopar, sàpigues que pots comptar amb mi perquè si ha de venir ell a parar taula........... potser soparem a les tantes.

Per cert, hi ha partit de bàsquet a les 6. Nosaltres hi anirem.

De moment, una abraçada virtual i fins dissabte.

L' Anna. ( del 13 de maig. Que, per cert, enguany serà dimarts. Dimarts 13!!!!!!!!!!!! Ja en farem alguna de sonada).